Tuffevictor

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Camilla - 19 september 2010 21:29

Ni har väl varit och röstat idag? Det har iallafall jag! Victor var också med in i vallokalen och tyckte det var spännande med allt folk...  

  

Efter att vi röstat tog vi och åkte till Stöde och Victors mormor och morfar för lite söndagsmys. Det blev ju riktigt fint väder så vi tog alla en promenad i solskenet och sedan en tur till lekparken (ovanför ditt gamla barndomshem Maria) där Victor fick gunga lite. Sedan fick vi middag, en god gratäng med potatis och köttfärs och sedan nybakad äppelpaj och vaniljsås, gott! Synd att tiden går så fort... Victor tyckte det var så skoj att träffa er och katten Nugge. Kul att de inte är rädda för varandra längre!   Tack för en mysig dag!

  

  

Victor sitter i den lilla gungstolen och pratar i telefonen...eller lyssnar iallafall... Han älskar telefoner och alla tv-dosor mm håller han alltid till örat när han får tag i dem...:)  

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards