Tuffevictor

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Camilla - 12 september 2010 19:38

För ett tag sedan fick jag för mig att vi skulle möblera om lite i köket för att få intrycket att det är lite större. Idag gjorde vi slag i saken och flyttade bordet från fönstret till väggen istället. Bytte även lampa över bordet. Visst ser det lite större ut nu efteråt? Jag tycker iaf att det blev bättre än tidigare!   

 

FÖRE:

EFTER:

     

Av Camilla - 12 september 2010 17:50

Igår hade vi turen att bli bortbjuden på middag till familjen Ring.   Eftersom vi firade 7 år tillsammans så passade det ju bra att vi båda fick sätta oss till dukat bord!..;) Victor, Charlie och Cassandra härjade på tillsammans hela kvällen. De har ju så stort och rymligt så Victor tyckte nog det var jättelyxigt att kunna springa så fritt.. De var så snälla och söta med varandra...goklimparna våra!

 

Den här bilden är väl bara för gullig. Barn gillar verkligen Thomas. Jag tror att det beror på att han har barnasinnet kvar, är ärlig helt igenom och att han gillar att busa såklart! Sånt känner nog barn av...  

  

Söta syskonen Cassandra och Charlie!

   

Anders vet vart mannens plats i köket är...dvs vid spisen!    Hi hi, det var så roligt, de skulle bjuda på en middag i all enkelhet. Men Anders lagade maten i hela 3! timmar!..Men supergott blev det till slut iallafall!! Han är en hejare till kock!

  

Vi övriga sitter otåligt och väntar på att bli serverad...;)

 

Tack vänner för en trevlig eftermiddag/kväll med jättegod mat och efterrätt! Ni har ett sådant varmt och fint hem! Alltid lika mysigt att få komma hem till er.    

   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards