Tuffevictor

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Camilla - 9 september 2010 10:09

Victor har fått en liten släng av en förkylning. Det rinner och rinner ur näsan och på kvällen blir han tjock och täppt i den. Han tycker såklart inte alls om att vara täppt i näsan och grinar och grinar så det blir tusen gånger värre... Igårkväll lyckades jag spraya in lite nässpray medans han var hyfsat lugn, kvällen innan fick han panik när han såg nässprayen. Stackars liten, skär i hjärtat när han är så ledsen. Idag är snuvan lite bättre men han har börjat få lite rivhosta. Peppar peppar så har han inte haft någon feber utan är pigg och glad för det mesta.

 

Vi tar det dock lugnt och sitter och myser mycket i soffan framför Playhouse Disney. Victors favoritprogram är Händige Manny och Nalle Puh och hans vänner. Ja, även Musse Pigg och hans vänner och Tipp topp-låten! Gud vad den sätter sig på hjärnan, kan gå och nynna den hela dagarna... hi hi.... Vi tar nog en innedag idag oxå, säkert ingen fara att gå ut en stund men känns onödigt...  

  

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards