Tuffevictor

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Camilla - 7 september 2010 21:15

När jag tittar på kort som jag tar på Victor nu så tycker jag att han ser så stor ut! Han ser inte ut som en liten knodd längre utan som en stor kille! Tiden går verkligen fort och det händer så mkt med honom nu. Igår lärde han sig t ex två nya saker! Att pussas och att säga klocka. Tidigare är det jag som fått pussa honom, men igår började han komma och göra en pussmun och smack! Man blir varm i hela hjärtat kan jag säga! Att han sa klocka kanske bara var en lyckoträff, men han sa verkligen klocka...klockrent alltså! Ha ha...dålig vits..men kunde inte motstå. Han gick förbi köket, stannade upp och kollade på köksklockan på väggen...funderade ett tag och sa: klocka! Duktig kille. Tänk att man kan bli så glad åt allt nytt de lär sig, men det är verkligen kul! Man blir så glad för deras framsteg...  

Dessutom så går han mest nu hela tiden, sällan han kryper..bara om han har riktigt riktigt bråttom... 

  

Av Camilla - 7 september 2010 12:34

Jag måste bara säga att Whiteboardtavlan blev ett lyckat och sparsamt inköp! Det fungerar fortfarande jättebra med våra veckovisa matplaneringar och inhandling därefter. Vi sparar en massa pengar på att slippa allt småhandlande och på köpmat mm iom att vi planerar vad vi ska äta! Dessutom får Thomas lunchlåda, mestadels även Victor och jag, och det spar vi också mycket pengar på! Ett bra inköp helt enkelt!   

  

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards