Tuffevictor

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Camilla - 3 september 2010 13:57

Imorse tog jag och Victor en rask promenad in till jobbet och hälsade på. Jag har inte varit där sedan Victor  var ca 5 månader, så nu var det på tiden. Vi har ju iof haft mycket med Victor det första året, så jag har inte speciellt dåligt samvete över att vi inte varit in på så länge! Alla tyckte såklart att han blivit jättestor och duktig!

 

När jag kom in genom dörrarna så kändes det som jag aldrig varit borta därifrån. Konstigt det där, allt rullar liksom på som vanligt på jobbet och det är nog därför som det känns så. Jag längtar inte speciellt mkt tillbaka just nu, men det känns inte så motigt att gå dit och jobba heller. Jag är nog hemma ett par månader till iaf så kanske jag är mer motiverad att börja jobba sedan!      

 

Efter en ganska snabb visit på jobbet så gick vi på Lunch med arbetskamraten Anna. Det blev en riktig lyxig lunch, men så är det ju fredag också..:) Vi åt fläskfilegryta med klyftpotatis och grönsaker på Cafe Afmedor.  Det smakade helt ok!

 

Hi hi, ser ut som Anna har något väldigt spännande att berätta. Victor lyssnar noga..:)

  

Skönt att det är fredag. Snart kommer Thomas hem och vi har planerat att äta hemmagjord pizza till middag. Har ett jättebra recept på en supergod pizzadeg! Mums vad gott det ska bli..:) Ska lägga ut receptet på pizzadegen senare så ni kan pröva! Den blir så fluffig och god, som panpizza ungefär.   Imorgon blir det kräftor! Det ser jag också fram emot redan!  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards