Tuffevictor

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Camilla - 2 september 2010 16:32

Ett tips på en supergod och krämig chokladglass! Jag brukar inte vara så förtjust i chokladglass, är mer för vaniljglass isf, men den här var hur god som helst! Ni som gillar chokladglass kommer älska den här tror jag! Prova! Den är ju billig oxå dessutom!

 

  

 

Hittade tyvärr ingen större bild...men ni ser ju hur förpackningen ser ut iaf!

Av Camilla - 2 september 2010 14:03

Victor den rackarungen har fått ett nytt favvonöje...  Nämligen att vrida på spisplattorna... Aja baja! Hur ska jag få honom att sluta med det? Han tycker det är jätteroligt att pilla och vrida på allt som har knappar! Måste hela tiden ha koll på vad han gör i köket...

 

Här sitter Victor och smider busiga planer, syns lång väg att han tänker reta mamma..:)

  

Snabbt snabbt så kanske hon inte hinner se mig!

   

Aja baja! Tagen på bar gärning lilleman!   

    

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards