Tuffevictor

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Camilla - 24 augusti 2010 13:12

Igår tog Victor och stegade iväg helt själv över golvet!! Han har tagit några steg på gräsmattan i sommar men inte så här många som igår! Vi ställde hans gåvagn en bit bort och i all iver så glömde han nog bort att ingen höll i honom! Lillhjärtat! Han blev så stolt och glad efteråt när han kom på det själv! Vi med såklart! Snart är det nog full fart här hemma utan gåvagnen.   

  

Av Camilla - 24 augusti 2010 13:03

Igår em när vi åkte till Birsta en sväng gjorde jag veckans fynd! Köpte den här fina klockan för bara 98,50 kr! Hur billigt var inte det?? Jag ville helst ha en turkos, men det fanns bara svarta och lila kvar, de hade gått åt som smör i solsken! Ja, mamma, jag vet att jag har många klockor...men den här var ju så billig!   Lite dålig bild och den är finare i verkligheten...

  


Av Camilla - 24 augusti 2010 12:53

Igår började vardagen på riktigt. Nu jobbar Thomas första helveckan på 7 veckor och jag och Victor är ensamma på dagarna. Men det ska nog gå det med, men såklart så saknar vi pappa Thomas på dagarna!

 

Igår hade Victor och jag en ganska lugn dag. Vi tog iaf en tur till lekparken så Victor fick gunga lite och sitta i sanden. Sedan gick vi till Hemköp och handlade några delar. Dagarna går så fort så snart var ju pappan hemma igen! Då blev det middag och sedan en snabbtur till Birsta. Första vardagen är nu avklarad!

  

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards