Tuffevictor

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Camilla - 23 augusti 2010 12:24

Vårt lilla växthus är nu fullt med små gröna tomater. Men hinner de bli mogna innan den kalla hösten kommer? Jag vet inte när tomater bruka bli mogna, men tycker att de borde blivit röda nu? Det kanske får bli stekta gröna tomater? Hi hi...

  

Av Camilla - 23 augusti 2010 11:07

Igår blev det en tur till Selånger marknad. Det var mycket folk, trångt med vagnen och väldigt varmt! Så nån längre vistelse blev det inte. Victor sov hela tiden i vagnen så han missade alla grejer, men lika bra det...är mest bara skräp enligt min mening. När jag var liten älskade jag verkligen Stöde marknad och att handla armband, väskor och t-shirts, men nu känns det som man vuxit ifrån krimskramset. Ok, korv, sylt och bröd går väl an att köpa, men blev inget sådant inköp igår. Ett inköp blev det dock, en tuff poliströja till kusin Arvid. Efter middagen så tog vi därför en tur ut till Alnön och gav honom den, han blev jätteglad så klart! Och fin!

  

  

  

  

  

 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards