Tuffevictor

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Camilla - 18 juli 2010 21:31

  

Nu är vi hemma igen efter en liten semestertripp till Gävle och Stockholm. Vi åkte tillsammans med syrran & co och det har varit intensiva dagar med massor av trevligheter! Det har varit sjukt varmt, men bättre det än regn! Vi har hunnit med både Furuvik och Grönalund! Lek i lekpark, Strosa i Gamla stan, shopping i Gallerian, båttur, goda middagar och massa massa mer! Jag är så trött att jag inte orkar blogga så mycket ikväll! Men jag kommer att uppdatera er så snart jag har tid! Jag lägger ut några bilder idag så kommer fler vid ett senare tillfälle. (Har ju "bara" knäppt 261 kort!) 

Här har vi vårt första fikastopp på Sveriges finaste rastplats (framröstat 2008) vid Ångersjön. Det var jättefint och fikat smakade gott såklart!  

   

   

   

Nu hägrar snart sängen. Det ska bli så skönt att sova i sin egen säng även om det varit sköna hotellsängar vi sovit i. Det gamla ordspråket "Borta bra men hemma bäst" stämmer ganska bra tycker jag!    

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards