Tuffevictor

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Camilla - 13 juli 2010 23:13

Visst är vädret underbart! Det finns inget som slår den svenska sommaren när det är så här varmt och skönt! Mycket sol och bad i sjön (24-25 grader i vattnet!) har det blivit de här senaste dagarna. Victor älskar verkligen att bada, så fort pappa Thomas tar fram vattenslangen och börjar fylla i hans lilla pool så skiner han som en sol och kryper dit. Han har varit lite reserverad mot sjövattnet, tycker nog sjön ser stor och farlig ut. När man gått ner till vattnet med honom så har han klamrat sig fast som en igel runt halsen. Men nu de senaste dagarna har han vågat sitta på bryggan och sprattla med benen i vattnet, så snart vågar han nog sitta och bada vid sandstranden också. Men det är bra att han har respekt för vattnet och inte kryper/går dit med sin gåvagn stup i ett. Då är rabatterna roligare! Hi hi...dit vill han hela tiden för att ta en näve jord att smaka på. Busunge!

 

Appropå nåt helt annat. Jag tycker att tistelblommorna vid stugan är så vackra! De är så fint lila och så söta fast de är så taggiga... Dålig på att knäppa kort bara... men ni ser ju iaf hur de ser ut.

      

När vi åkte hem från stugan härom dagen tyckte Victor inte att det var så roligt att sitta still i bilbarnstolen. Jag fick ge honom nya saker med jämna mellanrum för att han skulle vara nöjd. Han fick låna min kamera och lyckades knäppa ett kort på sig själv! Hi hi...duktig kille. Vad tycker ni om fotografen? Duktig va?

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards