Tuffevictor

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Camilla - 7 juli 2010 22:05

Idag har det varit ännu en solig och fin dag, dock en aning molnigt mitt på dagen, men skönt ändå! Det har blivit mycket sol och bad och både Thomas och jag har lyckats bränna oss. Jag är röd i nacken och Thomas på axlarna. Tänk att man aldrig lär sig att den svenska solen också tar! Idag var det lite lurigt men solen tar ju faktiskt genom molnen också!. Vi har varit ute precis hela dagen, både igår och idag. Lilleman vaknar vid 7-tiden sedan är det full rulle! Han vill bara gå och gå med sin gåvagn och jag fattar inte att hans små ben orkar. När man sätter ner honom blir han ledsen och kryper till sin vagn igen!   När han är ute mycket och går i solen passar det bra att han har sin UV-dräkt på sig, är ju så lätt att han bränner sig annars. Ärret efter hjärtoperationen får dessutom inte utsättas för solljus.

   

En liten badpaus kunde han iallafall unna sig... Då sitter han i skydd av sitt UV-tält...

   

Men vad är det som låter?

   

Victor ser något kul!...

   

Det var ju......kusinerna som kom och ville leka och bada! Kul! Här njuter Alfred på filten...

  

Arvid hoppar från bryggan till pappa Christoffer i vattnet!      

Nu är vi åter i stan och imorgon åker vi in på gatufesten en sväng på dagen. Sedan åker vi nog tillbaka till stugan igen för mer sol och bad!... Åh vad det är härligt med sommar och sol!      

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards