Tuffevictor

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Camilla - 3 juli 2010 22:54

Nu har vi badat och solat i dagarna två. Oj vad det har varit varmt och skönt! Speciellt idag har det ju varit toppenvarmt! Puh! Igår hade vi kusinerna på besök i stugan och de lekte och badade och hade superskoj. Lyckades få till ett mms-inlägg igår men tyvärr försvann ju texten som jag skrivit före bilden! Men men...nu vet jag det till nästa gång! Bilden på våra badpojkar kom ju med iaf och det var ju huvudsaken!

 

Victor har badat, gungat och lekt ute i gräset hela dagarna så han är nu helt slut. Hans nya favorit är gåvagnen som syrran tog med igår. Han har gått och gått och kämpat och kämpat i gräset med sin lilla vagn!   Han har blivit så duktig och det går nu med en väldans fart..

 

Nu är vi hemma igen och imorgon ska vi åka på Wilmers dop i Näset. (typ Ånge) Det ska bli kul! Vi åker rätt tidigt så ska strax lägga oss här. Hoppas man kan sova för känns som en bastu inne! Är ju fortfarande så varmt ute så hjälper ju inte att vädra heller...

 

Jag kommer att skriva med om dagarna och lägga ut en massa bilder när jag får mer tid! Har så många fina bilder så blir nog svårt att välja som vanligt! Lägger ut en bild idag på Victor när han badade idag i sin minipool...   Han är lite rädd för den större poolen när han badar själv utan sina kusiner, så den här var perfekt att plaska lite i!

 

Och en när han är ute med gåvagnen...

   

 

Mer bilder kommer senare! Kanske t.o.m ett bildbevis på att jag också badat idag!..       

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards