Tuffevictor

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Camilla - 30 juni 2010 21:35

Här kommer ett litet filmklipp på när Victor för första gången går med hjälp av en gåvagn.    Han tyckte det var jätteskoj och hade nog kunnat gå runt där på altanen hela kvällen..:) Här hemma är det matstolen som han skjuter framför sig som stöd. Den kan dock lätt tippa så gäller att hålla koll på när han ska ut och gå med den. Han har blivit så stadig och kan stå helt själv i några sekunder innan han drattar på ändan!   

 

Eftersom syrran babblade så mycket medan jag spelade in   så fick vi lägga över en fin melodi. Passar bra, ser nästan ut som den vore inspelad när man själv var liten.

Av Camilla - 30 juni 2010 19:41

Igår när jag var på snabbjakt efter en födelsedagspresent sprang jag på dessa fina kuddar på Hemtex. Ja, jag letade ju inte en present till Christoffer där precis, men råkade kasta ett öga in i butiken och var tvungen att gå in.

 

Jag tyckte den här kudden var så fin och skulle passa perfekt, tror jag?, i sovrummet i "storstugan" i Lögdö. Jag hoppas inte svärmor har något emot att jag köpte dem och passar de inte så går det bra att lämna tillbaka dem inom 10 dagar. Hoppas även att du inte hunnit köpa några kuddar själv?

Jag köpte två kuddar för halva priset just nu!      

På andra sidan är kudden randig... 

Hoppas att de passar och att de blir godkända av svärmor!       

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards