Tuffevictor

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Camilla - 24 juni 2010 22:17

Trevlig Midsommar på er allihopa! Idag njuter vi av den svenska sommaren och äter sill och potatis och jordgubbstårta! Ja, så klart kommer det bli mycket mer plockmat, är ju egentligen som ett helt julbord! Och gott är det! Kanske blir det en svängom runt midsommarstången också, vem vet?    

Och ni glömmer väl inte att plocka sju sorters blommor och sedan lägga dem under huvudkudden på natten!..   

  

TREVLIG MIDSOMMAR!    

Av Camilla - 24 juni 2010 15:56

Idag träffade jag mina arbetskamrater Eivy och Anna och Annas gogumma Agnes för en lunch. Dagen till ära så var det ju toppenväder för en lunch på en uteservering!  Härligt att kunna sitta ute och äta utan att frysa. Det var riktigt riktigt skönt i solen! Hoppas att morgondagen blir lika fin som idag! Känns som att midsommar är en sådan dag som vädret spelar stor roll på. De flesta vill ju kunna sitta ute och äta eller dansa runt midsommarstången utan att bli blöt eller frysa! 

 

Lunchen var trevlig och vi hade inte träffats på ganska länge, så var mycket att bli uppdaterad på om vad som hänt på jobbet! Jag vill ju veta vad som händer där även om jag inte tänker jobba än på läääänge!...

       

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards