Tuffevictor

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Camilla - 16 juni 2010 20:18

Idag har Victor lekt med två nya kompisar, Hugo och Emilia.   Och stora Hugo får vi ju inte glömma! (Vi var i lekparken vid "Parken") Det tyckte han var toppenkul, förutom att han nog var tröttast i stan!..(Vägra sova i vagn när det finns annat att kolla på..:) Men han höll tappert igång ändå lilleman!   

 

När solen var framme var det riktigt varmt och skönt, men när den gick i moln kändes det att luften inte var så varm trots allt. Vi fick dock några mysiga timmar och hann med mycket prat, fikastund och lek såklart!

 

Lilla Hugo och stora Hugo körde bil! Victor stod och kollade med stora ögon, men vågade inte åka..:) Nästa gång kanske?

  

Åsså lite fikastund...

  

för att få lite till energi för mera lek! Victor surar lite för att han inte kan gå ännu...vill ju också vara med de andra och inte sitta i Sofias knä.. Hi hi, snart kan du gå du med lillhjärtat!

  

Tack Anki och Sofia, och småtrollen såklart, för en mysig dag! Det gör vi som sagt snart om igen!    

BUS

Av Camilla - 16 juni 2010 18:30

BUS= Brun Utan Sol..  

Jag har verkligen vita ben och de förblir nästan alltid vita somrarna igenom! Nu såg jag i en test att Vichy skulle ha en bra brun-utan-sol-kräm (bäst i testet). Jag ska nog ta och införskaffa mig en sådan och se om mina ben får någon färg i sommar? Om sommaren kommer dvs... kanske måste smörja in hela kroppen?    

  


Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards