Tuffevictor

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Camilla - 15 juni 2010 20:41

Idag har Victor haft en dag med massa skoj! Först kom kusinerna på besök och det var ju jätteroligt! Victor sken som en sol när han såg Arvid och Alfred. Ja, de blev glada över att se Victor också! De lekte snällt ett par timmar tillsammans..    

 

Efter att kusinerna varit här och härjat sov Victor en lååång stund....    Skönt!

 

Efter att pappa kommit hem och middagen intagits så tog vi en promenad till lekparken och gungade lite i solskenet! Det var riktigt skönt ute och det doftar ju så underbart av all blomster, främst syrenerna tror jag! Åh, vad härligt att sommaren är här, bara ett högtryck som fattas!   

       

Efter en stund i lekparken tog vi en liten tur i elljusspåret. Men vi var inte de enda som var ute i spåret! Myggen var ju också där! Huga, var till att gå raskt och vifta bort alla myggor man såg...Brr...ryser!  

Nu sover lilleman gott i sin säng och Thomas håller på att fixa oss en god kvällsmacka med räkor och ägg! Lyx! Så nu blir det fika och lite   på tv... Sedan natti natti!     

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards