Tuffevictor

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Camilla - 11 juni 2010 19:55

När Victor ska äta så vill han helst bara dricka..Hi hi...det är ju mycket roligare när man får göra saker själv. Jag kan ju! Ja, men äta får han inte göra själv ännu...för då skulle nog absolut ingenting komma i magen! Men snart är det väl dax för honom att få pröva på det också! Oj vad tiden går fort och vad stor du blir mammas och pappas lillprins!   

  

  

Av Camilla - 11 juni 2010 18:47

Igår åkte vi till stugan och kollade till vårt nya växthus. Vi var lite rädda att de inte skulle ha fått tillräckligt med vattning, speciellt gurkplantor ska ha rikligt med vatten har vi hört, men de levde. Har ju iof inte varit speciellt mycket sol de senaste dagarna så var ingen fara att jorden skulle ha torkat inne i det "varma" växthuset. Tror även att svärfar kanske vattnat på lite när han varit där i början av veckan.

 

Thomas passade även på att spola av trallplattorna och solstolarna vid friggan, så nu väntar vi bara på att solen ska komma! Blir så varmt och skönt i lä där. Victor satt och kikade intresserat som vanligt. Allt är nytt och spännande för lillhjärtat!   Men så busar han till det lite med sig själv då och då!..Här är det kepsen som ryker!

       

Pappa fixar och donar... här ska vi ha många lata sköna dagar i sommr!

   

Och titta vilka fina tomater vi redan fått i vårt växthus!!

   

Okay då...skojja bara! Hi hi...så här såg det ut..inte mycket som har hänt ännu...

    

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards