Tuffevictor

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Camilla - 7 juni 2010 20:16

Idag på fm sken   och det var riktigt varmt! Bestämde då träff med Malin och Wilmer för en lunch på Norra Berget. Härligt med en långpromenad tänkte jag.. Men ack så låååång den var. Puh vad trött och slut jag var när jag kommit halva stadsbacken, och då var det ju en bra bit kvar upp till Norra!    Var tvungen att ta en liten paus och passade då på att knäppa ett fint kort över Sundsvall. Solen sken rakt i ansiktet och jag flåsade vidare uppåt. Kändes som jag aldrig skulle komma fram. Victor låg nöjt och sov i vagnen som tur var.   

Jag kom dock fram till slut och det kändes som jag sprungit ett maraton! Men hade gått från Granlo och upp på Norra på ca 50 minuter och det tycker jag är helt ok!   

Men måste erkänna att jag känner mig ganska mör i benen nu. Var inte lika jobbigt att gå hem, men var ganska skönt att sätta sig och slöa lite i soffan sedan!

 

Victor och Wilmer blir nu glada åt att se varandra! Det är så kul att se. De är så snälla och goa våra små prinsar!   

     

  

När vi kom hem var Victor helt slut och sov i 2 timmar! Det tar på att vara ute i friska luften!

Så här trött var lilleman och hittade en ny skön stil att sova i.. hi hi....lillhjärtat!

       

 

Tack Malin och Wilmer för en mysig måndag!   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards