Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 1 juni 2010

Nu går det undan!

Av Camilla - 1 juni 2010 19:47

Bara inom ett par dagar har Victor lärt sig en massa nya saker! Nu går det verkligen undan i hans utveckling! På självaste Morsdag så kom han på hur man kryper! Han har tagit sig fram en tid genom att krypa/hoppa med ena benet bakom kroppen och ena framför.. hi hi, sett ganska roligt ut! Men när vi var hos farmor så kom han på hur han skulle krypa med båda benen bakom! Lyckades filma lite som tur är! Vill ju ha kvar minnet från hans första riktiga kryp!   

 

I går kväll fick vi till vår fasa se en till sak som han lärt sig! Efter att han sovit en timme så gnydde han till och jag gick in och gav honom nappen. Han somnade om och jag gick tillbaka till soffan och tv-tittande. Efter en stund tyckte Thomas att han hörde att Victor bökade där inne i sovrummet. Han gick och kollade och mycket riktigt, nog hade han bökat alltid!. När Thomas tittar in så sitter Victor upp i sängen! Hur snabbt gick inte det? Har inte sett att han kan resa sig förut! Men nu helt plötsligt satt han vid sängkanten och såg glad ut! Det blev till att ta fram resesängen och låta Victor sova i den på natten eftersom vi måste sänka ner hans spjälsäng! Victor vaknade 03.15 i natt och märkte att han låg i en annan säng, mkt spännande! Han låg och drog sitt lilla finger längs nätet och tyckte det var jättekul! Sedan började han sparka med fötterna på kanten och joxa och greja. Till slut fick jag lyfta honom till min säng och efter 1 timme somnade han till slut... Nu har vi iallafall sänkt ner hans spjälsäng och hoppas på en lugn natt!.. 

 

Bra med en resesäng! Den kommer han att få sova i när vi bor i stugan i sommar.

    

Men vad har ni gjort mamma och pappa? Släpp UT mig! Hi hi..

  

 
 
Ingen bild

mormor

1 juni 2010 20:28

Ja nu går det undan med Victor, snart reser han sig nog upp. Bra att ni sänkt ner sängen. Fina kort på kusinerna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards