Tuffevictor

Alla inlägg under maj 2010

Av Camilla - 3 maj 2010 18:41

Här är saken som vi köpte på Clas Ohlsson häromdagen och som ska hjälpa oss att skriva veckovisa matlistor! Just det, en whiteboardtavla där jag kan skriva vad som står på menyn under veckan. Hi hi... Är barnsligt förtjust i att skriva på tavla, skulle kanske blivit lärare?, och tror att vi nu kommer att planera maten bara för att jag vill skriva på den! Hoppas kan man ju iallafall.   Måste dock lära mig att skriva rakt ser jag, är nog en konst i sig...

 

  

 

Smaklig måltid på er!   

Av Camilla - 2 maj 2010 11:49

Igår var det så premiärdags för den fina skinnjackan som vi köpte på Nordstan under tiden Victor låg på operationsbordet. Vi hade fått tips av en förälder, som varit med sitt barn i Göteborg för flertalet hjärtoperationer, att skingra tankarna genom att gå och shoppa. Det var faktiskt ett ganska bra tips, att köpa kläder mm som Victor kunde växa i och på så sätt blicka framåt. Vi köpte då bla denna bruna skinnjacka. Hur tuff på en skala blev inte lilla prinsen i den då?!..  

  

  

 Och för att coola till det extra mycket åkte solbrillorna på också..

  

  

 

När Victor nu var så snygg var det ju läge för att åka ut en sväng. Vi tog då en tur till Clas Ohlsson inne i stan. Vi höll på att hamna mitt i demonstrationståget som startade utanför Dagbladet, men lyckades komma undan och in i butiken. På C O köpte vi något som skall hjälpa oss att undvika att planera middagarna dag för dag! Vi måste bli duktigare på att veckoplanera och slippa all småhandling! Och jag tror att vi kommer att bli bättre på det nu... Undrar ni vad det är? Jag ska lägga ut en bild senare så får ni se.  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards