Tuffevictor

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Camilla - 18 maj 2010 21:16

Jag har blivit förkyld med en eländig nästäppa! Fy vad det är trist med en täppt näsa som ändå droppar... grr... Tack för att det finns nässpray, det är räddningen för natten.

 

Så här fin känner jag mig nu... Hoppas det går över snart. Är inge vidare kul att vara förkyld när solen och värmen verkligen hittat hit för OJ så varmt det varit både igår och idag!

   

 

Vi har mestadels varit inne de här dagarna. Victor har heller inte varit riktig kry, men peppar peppar har han inte haft sån täppt näsa som både Thomas och jag haft/har.

Vi tog en liten sväng med bilen idag till apoteket bara, annars har vi bara varit inne. Det är nog ingen fara att ha Victor ute när det är så fint väder, är väl mer att jag inte riktigt orkat. Har känt mig matt och orkeslös. Hoppas att det känns bättre imorgon!

 

Som tur är så är Victor ganska nöjd med att sitta inne och leka, men han hade såklart hellre lekt med någon kompis. Får bli till veckan!

 

Victor hittar på lite egna bus!..

   

 Hi hi...vilken busig sköldpadda! Hoppade upp på Victors huvud!

  

Hmm...kanske man ska ta och ringa en vän?

  

Eller läsa några böcker?...

  

Nä, jag tar nog kameran av mamma! Den ser skoj ut!..:)   

 

Hoppas att vi känner oss bättre imorgon och att det fina vädret håller i sig. Då måste vi ta och gå på en promenad iallafall!...

 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards