Tuffevictor

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Camilla - 16 maj 2010 21:31

Tänk vad fort en helg går... och denna helg har ju varit längre än vanligt också! Men förr eller senare kommer den där trista måndagen, trots att jag är mammaledig så känner man ju av den... Får väl försöka hitta på nåt skoj i veckan så går den fortare mot helg igen...  

 

Idag har vi mestadels varit inne och skrotat på. Vi tog bara en tur till Rusta för att köpa en ny ryamatta till vardagsrummet, men så kom vi på att vi hade barnvagnen i bagageutrymmet och att mattan inte skulle få plats! Hur smart får man bli!   Nu blir det en till tur i veckan och nu hinner jag väl ångra mig och vilja köpa den gråa istället för den turkosa? Den gråa passar ju bättre till det mesta men den turkosa var ju mycket mer färgglad! Ja, vi får väl se vad det blir... Undra hur ni skulle göra? Hmm... 

 

Victor har varit på bra humör idag. Lite gnällig är han dock och jag tror att det är de eländiga och envisa tänderna som inte vill komma fram! Det syns ju att de är på g men icke! Grr...

 

Har knäppt en massa kort på Victor idag och tycker han börjar se så stor ut! Han ser inte ut som en bäbis längre och det är han ju inte heller, men ändå! Snygg är han iallafall!   

 

En cool kille...

       

En galen kille.... 

           

Och en busig kille!

      

 

Många bilder blev det!

 

Nu är det snart natti natti här...måste ju vara pigg imorgon då det blir nya äventyr med lilleman..            

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards