Tuffevictor

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Camilla - 14 maj 2010 20:40

Idag passade jag på att åka in på stan för att shoppa lite medans Victor och pappa Thomas var inne i ruskvädret. Både Victor och Thomas är fortfarande lite snoriga och hostiga så det passade bra att de fick vara hemma.   

 

Jag hittade tyvärr inget till mig själv men lite sommarkläder till Victor blev det!.. Måste vara ute i tid för snart är alla sommarkläder slut! Är ju inte långt kvar till sommaren egentligen om jag tänker efter! Idag har det dock varit grått och trist men skulle ju bli bättre redan tills imorgon, hoppas!

 

Det hade gått bra för grabbarna här hemma. Victor hade badat, lekt, ätit mellis och sov när jag kom hem! Duktig pappa!..   

 

Här är Victor modell iklädd några av sina nya kläder! Längtar till sommaren då han inte behöver ha så mycket kläder på sig!   

 

En söt liten sommarhatt som skyddar mot solen!.

   

 En liten sjömansdress passar bra i stugan med sjötema!  

  

Och så en passade kortärmsbody till sommarhatten!

  

  

 

Stora killen! Men ack så sockersöt!   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards