Tuffevictor

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Camilla - 29 april 2010 21:54

Idag har det inte hänt något speciellt här hemma. Vardagslunken har rullat på med det vanliga: Lek, promenad, lek, kvällsbad och godnattsaga... och en massa mat, mellis, blöjbyten mm mm. Ni vet hur dagarna liksom bara rullar på och vips så är det kväll igen!

 

Så här ser det ut på vår köksvägg nu. Per Morberg har flyttat in med två av sina kokböcker och Melker Andersson är med på ett hörn han också! Ja, det är inte mina kokböcker utan Thomas och han gillar verkligen att laga mat! Inte mig emot.. Lyxigt värre att bli bjuden på något gott ur Morbergs kokböcker!   

  

Idag blev det en lite lättare middag men ack så god! Och riktigt mätta blev vi också!

 

En riktigt smarrig bakpotatis med Morbergs skagenröra. MUMS...

 

Måste ju sätta in en bild på prinsen också. Tänkte att jag skulle visa vad fint hans ärr efter hjärtoperationen nu blivit! Trots att det bara gått 3 månader sedan operationen så har ärret blekts jättemycket och på vissa ställen syns det nästan inte. Det kommer nog inte synas om ett par år vad han gått igenom när han var liten. Mammas och pappas älskade lilla   barn.

På måndag är det dags för ett hjärtultraljud igen, hoppas att allt fortfarande ser bra ut! Blir alltid lite nervös innan vi ska iväg och kolla. Tänkte att jag ska skriva och berätta lite om Victors hjärtoperation i Göteborg, men det får bli en annan gång då jag har lite mer tid och inte är så trött!

    

 

Ha nu en riktigt god natt allihopa, det ska jag ha! Är så trötter idag så ska bli skönt att snart få krypa ner i sängen...  

Imorgon ska vi på hörcentalen med Victor, får se hur det går.

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards