Tuffevictor

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Camilla - 12 april 2010 20:53

Spegel spegel på väggen där säg mig vem som vackrast i landet är! Jo, Victor såklart! Hi hi..

 

Victor har kommit på att det inte är så dumt att sitta och prata med den där pojken i spegeln. Han är ju bara för söt på denna bild!

 

  

 

Victor har även kommit på att det smakar ganska bra med smörgåsrån. Men de är inte dom lättaste att äta, de fastnar ju bara på läppen! Han satt länge och väl och försökte få i sig en bit men till slut var mamma snäll och bröt en bit som han kunde tugga på! Lillgubben verkar ha tålamod iallafall och det är ju en bra egenskap!

 

         

 

Nu blir det spännande att kolla på Kommissarie Winter på SVT1. 8 nya delar är ju inte fel! Gillar svenska polisserier! Sedan blir det Medium på TV4 plus och därefter natti natti!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards