Tuffevictor

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Camilla - 10 april 2010 23:00

Idag hade vi en mycket trevlig lunchdate på Allstar med kompisen Wilmer och hans föräldrar Malin och Fredrik. Det kändes riktigt lyxigt att sätta sig till bords och välja bland de goda maträtterna! Efter mycket om och men hade vi bestämt vad vi skulle ha! Fanns ju så mycket gott!

 

Victor och Wilmer hade inte setts på ett tag och var till en början lite avvaktande mot varandra, men efter en stund delade de leksakerna och tyckte nog att det var ganska kul att ses.     

 

Victor och Wilmer träffades för första gången på prematuren och har därefter följts åt! De blir nog vänner för livet hoppas jag! Wilmer är 1 dag äldre än Victor och även han föddes för tidigt, ca 5 veckor tror jag. Det var en himlans tur att vi fick dela rum med just med denna härliga familj på prematuren!

 

  

 

Två sammanbitna herrar.. hi hi..  Jobbigt att hela tiden behöva ställa upp på bild!

 

  

 

Malin och Fredrik redo att hugga in på lunchen!

 

  

 

Sorry gubben, det fick bli bilden där du blundade...

 

  

 

Måste ju visa min goda lunch! Pasta Alfredo smakade delikat!   

 

Tack Malin, Fredrik och Wilmer för en supertrevlig och mysig lunch! Victor tackar också för sin supersöta nalle som han fick!   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards