Tuffevictor

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Camilla - 27 mars 2010 16:32

Måste bara sätta in ett par bilder på en nyhet som kommer till Sverige den 21 april.. (tror jag)  De kallas för Rock Bands och är gjorda av en designer som heter Lee Dahlberg. Varje armband är helt unik eftersom inget är det andra likt. Armbandet är gjort av läder och på varje läderrem sitter en sten, som sägs ha en helande kraft..:) de har tydligen blivit mycket populära bland kändisar och bla Johnny Depp och Britney Spears har ett.

 

Här kommer lite bilder! Visst är de snygga!

 

  

 

Armbandet ovan har ex Britney Spears..

 

 

   

 

Det här svarta tycker jag är riktigt snyggt! Vore inte dumt att äga ett sådant!..    

 

(Bilderna är lånade från ROCK BANDS hemsida..)

 

TILLÄGG!

 

Måste ju bara uppdatera detta inlägg då det är ganska många som går in på just detta. Jag har nu ett Rockband här hemma och det är supersnyggt kan jag säga! Jag fick det av min kära sambo på vår 5-åriga förlovningsdag i somras! Han hade tom beställt rätt färg!

  

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards