Tuffevictor

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Camilla - 20 mars 2010 20:21


Vädret idag har varit makalöst fint och   värmde skönt... Det blev en promenad in till stan idag också och jag köpte ett par sköna vårbyxor, tunt jeanstyg, svarta med dragsko nertill. De var riktigt snygga!

 

                                              *

 

Vi har även varit och tittat på ett hus idag...för tredje gången! Det är verkligen supersvårt att bestämma sig för ett hus, är alltid nåt som inte är som man tänkt sig! Det här huset har verkligen potantial men också mycket som måste göras! Utgångspriset på 1.9 milj känns därför lite väl saftigt och vi har lagt ett bud på 1.7... Som läget är nu så går säljaren inte med på det så vi får se vad som händer! Börjar bli less på att titta på hus nu känner jag...

 

                                            *

 

Efter maten, som blev en god kycklinggratäng, fick Victor bada (i en paus i Timråmatchen)... Efter badet fick han ta på sig sin nya vårpyjamas i fin turkos färg... Kolla vad den matchar nappen, filten och sittern..gäller att tänka på allt...  

 

  

 

Nu sover Victor gott i sin säng, nattad av pappa...  .. Innan han lägger sig har jag börjat läsa några sagor för att han ska komma ner i varv. Han tycker det är mysigt tror jag, jag tycker iallafall att det är det..  Han tycker speciellt mycket om boken "lilla mjuka kattungen" som han fått av farmor och farfar.

 

        

 

Nu blir det snart lite tv-tittande och kanske lite chips?   . Tänkte se Millenium-serien på SVT1, var ju ett tag sedan vi såg filmen och det ska tydligen vara lite längre avsnitt än vad filmen var... Blir en bra avslutning på en helt vanlig lördag...

 

                                            *

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards