Tuffevictor

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Camilla - 18 mars 2010 18:53

Nu är Victor redo att heja på Timrå i första slutspelsmatchen!!

 

      

 

 

Nu har jag satt mig till rätta och väntar med spänning...

 

  

 

Heja heja Timrå!!   

 

Av Camilla - 18 mars 2010 15:38

Tack vare att Victor nu tar napp kunde pappa Thomas natta Victor för första gången igårkväll!...   Tidigare har det varit helt omöjligt eftersom Victor grinat efter mitt bröst så fort han blivit trött...  Nu när han tar napp gick det helt plötsligt smärtfritt och han somnade gott i pappas famn!   Det var så underbart skönt att han somnade utan mig, man känner sig lätt låst annars. Får hoppas att det går lika bra att natta honom i kväll, för nu får pappa natta honom ett tag framöver så vi ser att det funkar bra med oss båda! Inte för att jag är borta så många kvällar precis, men skönt att kunna hjälpas åt med nattningarna.

 

                                           *

 

På dagen satt Victor och lekte på golvet en lång stund och han blir mer och mer stadig för varje dag som går. Han verkar trivas bra med att sitta och han sträcker sig efter saker på golvet. Han lyckas dock inte alla gånger och han faller som en fura åt sidan... Men övning ger färdighet! Lillskrutten är så duktig och mamma blir så stolt!   

 

     

 

   

 

Efter lite träning på golvet smakar det alltid gott med lite mellis! Det blev plommonpure och det smakade smaskigt som vanligt... Lite kladdigt blir det ju men det hör liksom till!

 

 

     

 

Nu håller vi tummarna att Victor har gått upp bra i vikt. Ska bli spännande att gå på BVC för vägning och mätning imorgon....

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards