Tuffevictor

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Camilla - 17 mars 2010 10:50

Igår tillbringade vi dagen med kusinerna på Alnön...  

 

  sken och det var läge för en heldag ute... Mätta och belåtna lades Alfred och Victor i vagnarna och det bar av på en promenad... Alfred somnade av att bara läggas i vagnen och Victor låg och kikade en stund innan han somnade gott...   Helt otroligt så låg han och sög på nappen innan han somnade! Som jag slitigt och kämpat med att Victor ska ta napp, speciellt inför operationen, men icke!!   Han har spottat ut den på direkten och inte alls varit intresserad av att ta den. Jag hade nästan gett upp att pröva och nu hux flux går det hur lätt som helst att ge honom nappen? Tack mormor för att du testade att ge honom den när du var här i måndags! Känns faktiskt ganska skönt måste jag erkänna...  

 

Tänk att de små liven sover så gott i den friska luften! Här kommer bilder på gossarna:

 

     

 

Klockan två var det dags att hämta Arvid på dagis. Han hade haft en kul dag där men ville nu hem och spela Bamsebingo med mamma och moster.. Först blev det dock lite fika ute på altanen.

 

    

 

Efter fikat blev det äntligen dags att spela Bamsebingo! Vi satte oss på bron och spelade! Tyvärr tog batteriet slut på kameran och jag kunde inte ta bilder på hur mysigt vi hade det när vi spelade...   

 

När smågrabbarna sovit ett par timmar var de pigga och glada och dags för oss att gå in...

 

                                            *

 

Väl inne blev det lite lek på golvet. Victor och Alfred låg och småpratade med varandra, undra vad de pratade om? Hi hi...

 

   

 

Då Alfred hade gymmet så fick Victor hitta på lite egna övningar..

 

                                          *

Dagen gick fort och på kvällskvisten var det dags att bege oss hemöver... Pappa Thomas är på Hasseludden med jobbet och Victor och jag fick en mysig kväll själv därhemma... Vi längtar efter att pappa ska komma hem och hoppas såklart att han har med sig paket hem från Stockholm   Vi får ge oss till tåls tills i kväll när han kommer hem! 

 

Nu blir det en kopp kaffe och lite pyssel här hemma medan Victor sover en stund...   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards