Tuffevictor

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Camilla - 9 mars 2010 18:27

Eftersom jag hade namnsdag i söndags kom svärföräldarna och hälsade på igår kväll. De hade med sig en fin Orkidé och några lotter! Vilka snälla svärföräldrar! Jag älskar vita blommor och det hade de lagt på minnet!

 

  

 

Lotterna gav dock ingen vinst!

Av Camilla - 9 mars 2010 17:59

Igår hämtade vi blombuketten som jag vann av Floristhörnan! Jag deltog i en tävling på facebook där man skulle motivera varför just du var värd en blombukett! Såklart skrev jag och berättade om Victors hjärtoperation och att det nu har gått 6 veckor sedan vi var i Göteborg. Enligt Floristhörnan var det inget svårt val att just Jag skulle vinna buketten, men samtidigt var det heller inga många med och tävlade! Hi hi.. Glad blev jag iallafall!   

 

  

 

Victor tyckte buketten var jättefin!

Av Camilla - 9 mars 2010 13:45

Jaha! Då har man gått och blivit med blogg! Jag som alltid sagt att jag minsann inte skall skapa nån blogg, men men...nu sitter man här och skriver på sitt första inlägg! Jag var länge motståndare mot Facebook också! Vad skulle det vara bra för? Men när ens mamma skaffat facebook-konto tyckte jag att det var dags för mig med! Så för ett par månader sedan äntrade man den världen också! Bättre sent än aldrig!

 

Just nu ligger Victor och sover och jag borde kanske göra nåt nyttigare än att sitta här! Men lusten har inte riktigt infunnit sig för att ta tag i dagens sysslor... Eller tvättmaskinen snurrar ju för fullt. Ha! Så helt dåligt samvete ska jag inte behöva ha!.. Nu blir det iallafall en kopp kaffe så får vi se om orken kommer!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards